שיפור ביצועים במשאב האנושי :
פיתוח מנהלים ,עובדים ותהליכי עבודה

פיתוח מנהלים

המטרה: שיפור ביצועים בניהול אישי וצוותי – מקסום הפוטנציאל האישי ופיתוח יכולות ניהוליות אישיות וצוותיות בדגש על :

  • טיפול בהרגלים מעכבים ואימוץ הרגלים מקדמים
  • יכולות ניהול נרכשות
  • להפוך ממנהל למאמן – המנהל כחונך
  • ניהול ממוקד יעדים – משימות
  • ניהול ממוקד עובדים
  • המנהל כמנווט צוות, מוביל

נושאים בליווי מנהלים : OJT

  • שיטות לניהול בתנאי אי ודאות
  • פתרון דילמות ניהוליות
  • התמודדות עם התנגדויות
  • פיתוח וחיזוק מימניות ניהול אישיות – הקשבה, הנחת הנחות, אסרטיביות, ועוד
  • ניפוץ תקרת זכוכית
  • סגנונות ניהול
  • סגנונות עובדים
  • בניה, פיתוח הנעה וגיבוש צוות (הנעת עובדים)
  • כלים מקצועיים לניתוח אבחון ושיפור ביצועים בפועל
  • הצבת יעדים
  • ניהול ישיבות ודיונים
  • פרזנטציה
  • מתן משוב
  • ניהול ניטור ובקרות תהליכיים
  • יצירתיות בניהול – לחשוב מחוץ לקופסא
  • ניהול השינוי
  • תקשורת בינאישית
  • Small talk
  • חשיבה יצירתית
  • קונפליקט
  • קבלת החלטות
  • הצבת מטרות- מודל SMART
  • ניהול זמן
  • שחיקה
  • ראיון עובדים
  • אפקטיביות ניהולית – תעדוף משימות, בניית שגרות ניהול, יצירת תכניות עבודה, ניהול ישיבות, דיונים ועוד

איך אנחנו עושים זאת:

  • התלוות צמודה למספר ימים להכרת אופי העבודה וההתנהלות השוטפת של המנהל
  • פגישה וראיון אישי עם המנהל הישיר
  • פגישות וראיונות עם עובדים כפופים – הצוות
  • פגישה עם קולגות ועמיתים מקבילים בארגון
  • פגישת עבודה עם מנהלת משאבי אנוש/פיתוח ארגוני – דגשים
  • פגישת תאום ציפיות מקדימה עם המנהל עצמו והגדרת ציפיות, יעדים מוגדרים ולו"ז לתהליך הליווי

איך זה מתבצע בפועל?

  • פגישה ליווי אישי בשטח אחת לשבוע (חצי יום עבודה)
  • פגישת עבודה סיכום ותכנון שבועי – יום חמישי
  • פתיחת יום וסיכום יום – רמה יומית טלפונית
  • בנוסף קשר טלפוני קבוע, מיילים והודעות ווטס אפ
  • אחת לחודש – פגישת עבודה עם מנהל ישיר ומנהלת משאבי אנוש/פיתוח ארגוני.

אנו מתחייבים להעניק את כל הכלים, ידע והניסיון שלנו לטובת הצלחת התהליך.

סדנאות למנהלים (ממוקדים עד שעתיים)

  • אמנות ההקשבה – כלים תפישתיים ופרקטיים להקשבה פעילה (שימוש במודל מוסיקלי)
  • הנחת הנחות
  • מודל אפרת
  • שפה מקדמת ומניעה
  • תפיסה ניהולית – הכרת סגנונות ניהול,  תפקידי המנהל , תפיסת התפקיד הניהולי במוקד טלפוני
  • לנפץ את תקרת הזכוכית
  • ממנהל למאמן
  • עבודת צוות
  • חשיבה יצירתית ומתפתחת – לחשוב מחוץ לקופסא
  • הרגלים של מנהלים מצוינים (הרגלים מעכבים למול מקדמים)
  • תהליכי קבלת החלטות וניהול שינויים – בתנאי משבר, אי ודאות, ניהול קונפליקטים
  • בנייה והובלת תהליכי חניכה – כלים לחניכה ומתן משוב אפקטיבי
  • תקשורת בינאישית בניהול
  • מנהיגות בניהול עובדים
  • סגנונות עובדים- הכרה, ניהול מיטבי בשוטף
  • סגנונות ניהול במצבים משתנים
  • הנעת עובדים ומוטיבציה- רתימת עובדים לעשייה
  • ניהול הזמן – כלים לניהול זמן נכון
  • שחיקה ושימור עובדים – דרכי מניעה וניהול תהליכי
  • ניהול עפ"י יעדים – הצבתם, דגימתם והובלה לביצוע
  • ניהול ופיתוח עבודת צוות – בנייה, ניהול והובלה להצלחות
  • מעת לעת ולפי צרכי הארגון חלק מהסדנאות אורכות בין 6 עד 8 שעות ומחולקות ל 2 ימי סדנאות (כל אחת בין עד 4 שעות).
  • ניתן לבנות סדנאות Tailer Made  ו Mix Match  בהתאם לצרכים ממוקדים של הארגון
  • הסדנאות והלו"ז מותאמים מראש למול הצרכים המיוחדים של כל לקוח ומשלבים בחלקם מודלים ייעודים ובלעדיים שלנו.
  • הסדנאות דינמיות עם מעורבות גבוהה ופעילה של המשתתפים בשילוב של מצגות, דוגמאות, סרטונים ,סימולציות ועוד.

סדנאות בתחומי השירות

  • אמנות ההקשבה – כלים תפישתיים ופרקטיים להקשבה פעילה (שימוש במודל מוסיקלי)
  • הנחת הנחות
  • מודל אפרת
  • שפה מקדמת ומניעה
  • מודל ההשפעה-מקרב, מברר, מכוון , סוגר
  • סגנונות תקשורת
  • טיפול בהתנגדויות
  • טקטיקות לסגירת עסקה
  • איכות בשירות – תודעת שירות וכלים שירותיים לנותני שירות
  • אינטליגנציה רגשית בשירות הלקוח – ניהול רגשי וכלים להתמודדויות מורכבות בשירות
  • שירות בשיחה כתובה – הכרת הכלי (שירות בצ'אט, במייל וכו') על מאפייניו ומתן כלים להתנהלות שירותית איכותית
  • שימור בהצלחה – המשכיות מערכת היחסים עם הלקוח וכלים לשימורו לאורך זמן
  • חווית מכירה בשירות הלקוח – מתן שירות מוכר, שילוב הכלים השירותיים והמכירתיים

 

  • מעת לעת ולפי צרכי הארגון חלק מהסדנאות אורכות בין 6 עד 8 שעות ומחולקות ל 2 ימי סדנאות (כל אחת בין עד 4 שעות).

 

  • ניתן לבנות סדנאות Tailer Made  ו Mix Match  בהתאם לצרכים ממוקדים של הארגון

 

  • הסדנאות והלו"ז מותאמים מראש למול הצרכים המיוחדים של כל לקוח ומשלבים בחלקם מודלים ייעודים ובלעדיים שלנו.

 

  • הסדנאות דינמיות עם מעורבות גבוהה ופעילה של המשתתפים בשילוב של מצגות, דוגמאות, סרטונים ,סימולציות ועוד.

 

כתובתנו: זרחין 13,בניין A , א.ת. רעננה | טלפון: 09-8995650 | אימייל: info@marketings.co.il

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן