מרכז ניתוח ובקרה לשיחות תאום ומכירה טלפוני

ניתוח ובקרה חיצונית אובייקטיבית, מקצועית ובלתי תלויה לאיכות שיחות תיאום ומכירה  (טלמיטינג וטלמרקטינג) בארגון,  ברמה שבועית/ חודשית על פי צרכי הארגון קריטית וחיונית להצלחת הארגון.

באמצעות השירות הייחודי של ניתוח שיחות המכירה והתאום הטלפוני, אנו מבצעים אבחון, מיפוי ואיתור נקודות חלשות/ חסרות /מעכבות בשיחה, וציון נקודות לשיפור (באמצעות צוות המומחה בניתוח, הכשרה והדרכת מכירות טלפוניות). 

מטרות

  • שיפור ביצועי המכירות תוך תוך כדי תנועה
  • התמקצעות המשאב האנושי

תוצרים

  • 100% שיקוף אובייקטיבי, ללא הטיות או אמוציות קשורות
  • גמישות גבוהה מאוד – אתם קובעים כמה ומתי,
  • מתן כלי משוב עדכנים ומקצועיים למנהלי צוות/ מוקד מכירות
  • פינוי וחסכון עצום בזמן של המנהלים לטובת עבודה שוטפת מעודדת מכירה
  • הנגשת כלים ותוצרים עבור מנהלי צוותים/מנהלי מוקדים
  • בניית טבלת שליטת מיומנויות SKILLS עבור כלל הנציגים, ככלי עבודה למעקב אחר סרגל התפתחות לכל נציג  
  • אפשרות להטמעת נקודות לשיפור באמצעות עבודה פרונטלית עם המשאב האנושי , עשה ואל תעשה, הדרכות , סימולציות , משוב און ליין, דוגמאות, שבצורי שיחה, בנק שאלות והתנגדויות

איך זה עובד?:

  • תיאום יעדים, אחוזי המרה נדרשים וריאליים
  • תאום ציפיות ראשוני למול גורם מקצועי בארגון
  • סקירת וקבלת ידע מקצועי של המוצר/השירות
  • עדכון ושיתוף תורת וסדר המכירה הטלפוני בארגון כולל בנק תשובות שאלות, אוגדן התנגדויות מקצועי
  • הגדרת הנושאים והמיומנויות הנדרשים לניתוח ובדיקה בשיחות הבקרה
  • גישה מלאה למערכת הקלטות שיחה, חודש אחרון במערכת
  • ביצוע האזנות בשוטף והעברת דוח אחת לשבוע ברמת מוקד/נציגים ספציפיים

כתובתנו: זרחין 13,בניין A , א.ת. רעננה | טלפון: 09-8995650 | אימייל: info@marketings.co.il

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן