סקרים טלפוניים

סקרי לקוחות קיימים ונוטשים מהווים כלי ארגוני בהבנת צרכי הלקוח, שביעות רצון, חווית השירות ומתן מענה הולם לציפיות הלקוח מהחברה, המוצר והשירות. 

הסקרים מהווים גם כלי לבניית אמון והתקשרות ארוכת טווח תוך זיהוי נקודות חוזק ותורפה במערכת היחסים עם הלקוח.

 ביצוע סקרים פנימיים בקרב 3 קהלי יעד:

  • לקוחות קיימים – משתמשים במוצר /שירות
  • לקוחות עבר פוטנצילאים – עברו תהליך פרה מכירה ולא רכשו
  • לקוחות נוטשים – רכשו ובשלב מסוים החליטו לנטוש

הסקרים מבוצעים טלפונית ע"י צוות סוקרים מיומן ובעל נסיון באמצעות תסריטי שיחות ייעודיים, קצרים וממוקדים בשילוב של שאלות ותשובות נעזרות ושאלות פתוחות כחלק בלתי נפרד מהעבודה הכוללת.

הסקרים מותאמים לצרכי הארגון וזאת בהתאם למטרות והתוצרים שהארגון מגדיר מראש. אנו מבצעים התאמה של תסריטי הסקרים והשאלות  לכל אחד מקהלי היעד בנפרד

תוצרים :

  • העלאת אחוזי ההמרה ליעדים הריאליים שנקבעו
  • שיפור מתמיד תוך כדי הפקת לקחים
  • שיפור בחווית לקוח כולל שירות
  • שיפור שביעות רצון לקוחות
  • הקטנת אחוז הנטישה של לקוחות קיימים
  • החזרת לקוחות עבר

 איך זה עובד?

  • תאום ציפיות לאפיון והגדרת צרכים ראשונית כולל מטרות ותוצרים
  • הגדרת ואפיון קהל היעד, פילוח ומיפוי הרשומות הרלוונטיות לביצוע הסקר.
  • הגדרת ותיקוף תסריט סקר, ניסוח שאלון, כולל הכנת שאלות רלוונטיות
  • הגדרת מסגרת לוחות זמנים לביצוע הסקר
  • הגשת תוצאות הסקר תוך הדגשת תובנות מרכזיות

מחקר באמצעות סקר מובנה– > נתונים אמפיריים – > לקחים /תובנות  – > המלצות לביצוע – > יישום  – > הטמעה

 

כתובתנו: זרחין 13,בניין A , א.ת. רעננה | טלפון: 09-8995650 | אימייל: info@marketings.co.il






מאשר קבלת הצעות באמצעות
מייל/מסרון Agree to receive News and SMS.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן