כיצד תמנפו את התוצאות בתקופות מאתגרות

התקופות מאתגרות אותנו לעיתים במדיה ,עלות גיוס ליד ….. בין אם מדובר בחגים , חופשות הקיץ, או שוב בחירות  – אז מה עושים?

תקופות כאלה מאלצות את כולנו , המנהלים להיות להיות יצירתיים יותר, חכמים יותר וממירים יותר. בתקופה מאתגרת בה עלויות השיווק נוסקות מעלה – מחיר המדיה מקפץ ,בעיקר ברשתות החברתיות,  וכפועל יוצא עלות גיוס ליד עולה . אסור לשכוח את ריבוי המסרים
ובכל זאת מה עושים ? איך תקופה כה מאתגרת בה ריבוי המסרים השיווקיים הוא בלתי נתפס, לא יורדים בכמות הפניות והלידים,  מייצרים יותר פגישות ויותר מכירות.

הכנו לכם את 14 המלצות  לצלוח ולמקסם את התקופה הזו:

  1. בחירת הקהל היעד – עצרו, חשבו שוב מי הוא קהל הידע הרלוונטי ביותר עבורכם, טרגטו את הקהל הפוטנציאלי ביותר להמיר ( מגדר, הרגלים גלישה, קניה ועוד)
  2. קריאייטיב מחייב יותר מתמיד – רעננו והדגישו את הקרייאטיב, חשוב שיהיה מותאם לערוץ המדיה וכמובן לקהל היעד
  3. בכל ניסיון של קרייאטיב חדש או ערוץ שיווק חדש השתמשו ב AB TESTING . אל תניחו הנחה כלשהיא עד שתמדדו
  4. שנו תוך כדי תנועה – אל תהססו לעצור מה שלא מצליח ולשנות: קרייאטיב, מסרים, תמונות , דיוורים, פניות, תסריטים ועוד .אל תחכו יותר מדי זמן, תנסו כל הזמן להבין מה מניע את הלקוח הפוטנציאלי כאן ועכשיו
  5. הציגו את המוצר/שירות בצורה ייחודית מעניינית ומקורית, נסו לבדל , תוך כדי הדגשת ערכים מוספים ותועלות עבור הלקוח הפוטנציאלי
  6. אופטימיזציה מקסימאלית– תנטרו ותמדדו כל הזמן יחסי המרה ברמת ערוץ שיווק, נגיעה (נציג), המשכיות וסגירה והכל תוך בחינת עלות הרכשה שיווקית ומכירתית
  7. תוכן,תוכן,תוכן – המלך חי ובועט כבר לא מעט שנים ותמיד נמצא שם. גולשים מעוניינים בתוכן איכותי. צרו את התוכן הנ"ל ודאגו להיות במדיות הרלוונטיות לצורך חשיפה מקסימלית במינימום עלות אפשרית.
  8. שיווק שותפים (יצרני הלידים) – השתמשו במקור לידים נוסף , פנו לשותפים פוטנציאלים שעובדים בתחום שלכם ונסו לשתף עימם פעולה. יש מצב אף שתופתעו מהתוצאות שחלקם יכולים לייצר עבורכם דווקא בתקופה זו.
  9. בחינת תקציבים – ייתכן שנכון להוריד תקציבים , ולהישאר בערוצים  שיחס ההמרה בהם גבוה יחסית  ועלות ההרכשה השיווקית נמוכה יותר
  10. זה הזמן למקסם את מאגרי הרשומות הקיימים (על פי מודל CDP)- מפו את הלקוחות שלא התקדמתם איתם בעבר על פי סיבה, בנו תכנית עבודה, הקצו אותם לפי תעדופים וחמשו את נציגי המכירות שלכם בכלי עזר כגון : הצעות ייחודיות, מבצעים ועוד להסבר על איך למקסם דאטא לחץ!
  11. מקצעו את המשאב האנושי – תנו דגש על תדריכים, ישיבות צוות , עבודת חניכה , האזנות ומשובים און ליין ואוף ליין. דווקא בתקופה הזו אתם צריכים יותר מתמיד את המשאב האנושי שלכם ממוקד לתוצאות.
  12. רענון הקיט המכירתי – עברו שוב עם כלל הנציגים על בנק התנגדויות, הכרת מתחרים, תועלות מוצר/שירות, בנק תשובות שאלות
  13. ניהול לידים – נהלו את הלידים בצורה מבוקרת יותר, תדרשו מהנציגים לעבוד על פי שגרות עבודה ו SLA, ניהול CUP מיטבי
  14. רתמו את המנהלים הישירים – הם אלו שיצליחו להניע את רצפת המכירה, תנו להם כלים, הרביצו בהם מוטיבציה ויותר מהכול סמכו עליהם ותנו להם את האחריות להוביל את התהליך!
בהצלחה!

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם? השאירו פרטים או התקשר 09-8995650

מאמרים שיכולים לעניין אותך

כיצד לשפר את יחס ההמרה

אחד הנושאים החשובים שמנהלים בחברות וארגונים מתמודדים עימם בשוטף אך לא נותנים מספיק מיקוד ותשומת לב, הוא הגידול ביחס ההמרה מלידים נכנסים, הפניות ופגישות לידי

קרא עוד »

 המשאב האנושי

פיתוח מנהלים

שיווק ולידים

תהליכי מכירה

מאמרים נוספים

מקסימום מהדאטא שלכם

הדאטא שלכם היא הנפט האמיתי ארגונים וחברות משקיעים הון רב על ערוצי שיווק, קמפיינים שיווקיים ופעילויות פרפורמנס וזאת בכדי להאכיל את המכירות בכמויות של לידים.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן