Assembly Ass Assemblys Assess Ass Asses Assembly Assembly Assembly Assembly Assembly Assembly
משיווק למכירות
ממוקד תוצאות

השאירו פרטים
וניצור עמכם קשר בהקדם

שירותים

Marketing Channels Quality Lead Generation Maximizing treatment near Improving sales performance Marketing messages

 

ערוצי שיווק:

השימוש בערוצי השיווק הוא הבסיס הראשוני (יחד עם החומרים השיווקים ) לכל פעילות.
חשוב למפות את ערוצי השיווק הקיימים והערוצים הפוטנציאלים ויש לא מעט כאלו:רשתות חברתיות (פייסבוק,לינקדין, אינסטגרם…) דיוורים, באנרים ומודעות דיספלייי, פופ אפים, תוכן שיווקי, פלטפורמות שותפים, שיווק במובייל, כלים טכנולוגים, שיווק ויראלי, גוגל , אוף ליין – עיתונות מקומית וארצית, פליירים, כנסים ועוד.
באיזה ערוץ הכי טוב לשווק? איזה ערוץ הוא המיטב ביותר והנכון ביותר? באילו ערוצים ניתן לקבל החזר השקעה הגבוה ביותר עבור הפעילות המתוכננת? האם לשלב מספר ערוצים במקביל או לייצר ערוצי תמיכה לערוצים העיקריים?
חשוב מאוד לזהות את הערוצים הרלוונטיים הואיל וברוב המקרים "תפסת מרובה לא תפסת" ולירות לכל הכיוונים מייצר לא פעם חוסר מיקוד ולעיתים אף הנזק הוא רב מהתועלת.
אסור לשכוח גם לבצע בדיקת עלויות הנדרשות בכל ערוץ והחזר השקעה -
התפקיד שלנו זה לבחור יחד איתך את הערוצים הנכונים לשווק ולייצר באמצעותם קהל יעד פוטנציאלי איכותי ממיר לפעולה.
קיימים מקורות מדיה רבים וקיימת חשיבות בבחירת סוג ערוצי המדיה.  באמצעות ניתוח קהל יעד רלוונטי, ניתוחי העבר מול מקורות המדיה וניתוח מקורות עדכניים ניתן לבחור בקפידה ערוצי מדיה, שיניבו  יחס ROI  גבוה.

 

מסרים שיווקים:

פרמטר חשוב בהצלחה של קמפיינים הוא הקריאייטיב היצירתי והפוגע , כדי לבלוט יש צורך להיראות ולהיות מעניין, לחדש ולהעביר את המסר בצורה ברורה ויצירתית.
איך הלקוחות ייחשפו למוצר/לשירות ? מה הם יראו? מה יגרום להם להקליק ולהשאיר פרטים?
לרשות הגולש כ 5 שניות בלבד לראות את המודעה  ועוד כ 7 שניות לשכנעו מספיק להשאיר פרטים.
העברת המסר השיווקי באמצעות החומרים השיווקים הוא שיביא את הלקוחות הפוטנציאליים, ולא סתם לקוחות , שיהיו איכותיים ומכוונים לשיחת המשך מתקדמת, כאשר הבינו את המוצר/השירות המוצע.
התהליך של יצירת חומרים שיווקים ממירים ברשת :
אפיון המוצר /שירות, אפיון קהל היעד, ניתוח לבריף שיווקי המעביר את המוצר ו/או השרות המוצע בצורה ברורה, בניית קונספט שיווקי, קופירייטינג ,קריאייטיב  והכנת חומרים שיווקים : באנרים בגדלים, עמודי נחיתה שולחניים, עמודי נחיתה במובייל, עמוד לדיוור ניוזלטר,באזרים, טקטס לינקים.
יש צורך לבצע ניהול אופטיזמיציה למסרים השיווקים – הכנת חומרים שיווקים עם קריאייטיבים שונים לאותו קמפיין, על מנת לבחון אילו עמודים ממירים יותר, ואיזה עמוד מניב תפוקת לידים איכותיים יותר, כך יש צורך לבצע שיפור תמידי בחומרים השיווקים והמסרים הפרסומים בכל אפיק.

 

יצירת לידים איכותיים:

השילוב של קרייאטיב איכותי עם מסרים ממוקדים, ערוצי שיווק איכותיים ותסריט טיוב/סינון ללידים מייצר בסופו של דבר ליד איכותי- מתעניין שנחשף  לכלל הפרטים בעמוד הנחיתה, הפנים את המסרים, בשל כעת לשמוע פרטים נוספים– כך ישנו מתעניין אמיתי שלא מגיע מצורך סקרני אלא מצורך אמיתי של המוצר/שירות.

טיוב או סינון הליד מאפשר לבקר את איכות הליד על פי תסריט שיחה מובנה התואם למסרים בעמודי הנחיתה. באמצעות שיחה ראשונית עם דגש על מסרים עיקריים ושאלות סינון מצליח לסנן את הלידים הלא רלוונטיים וחוסך זמן ומשאבים יקרים ממכסם את איכות הלידים, וכפועל יוצא מגדיל משמעותית את מוטיבציית אנשי המכירות בארגון.

 

מקסום טיפול בליד:

לא מעט לידים הולכים לאיבוד, נשרפים או שפשוט נזרקים החוצה בגלל תהליך טיפול לקוי.
טיפול נכון ואיכותי בלידים המתקבלים הנו קריטי, לידים שממתינים לטיפול ואינם מטופלים לפי נוהל מסודר ב24 שעות הראשונות מרבית הסיכויים שיתקררו ויהפכו ללא רלוונטיים.

איסוף נכון של הלידים, טיפול ראשוני בלידים ושילובם במערכת ה CRM  של הלקוח מאפשר להציל לא מעט לידים איכותיים
איך נמקסם את הטיפול בלידים? באמצעות מודל שפיחתנו "מודל 7 השלבים למקסום טיפול בליד", המשלב כלים כגון ניהול הליד במסגרת לוז של TIME TABLE , מערך טיפול הליד, עקרונות נכונים בניסיונות התקשרות וחזרה למתעניינים, ניתוח נתונים סטטיסטים. כל אלו ועוד מאפשרים תהליך מסודר של מקסום כלל הלידים המגיעים ללקוח.

 

שיפור ביצועי המכירות:

להשקיע הרבה מאוד משאבים זמן ואנרגיה על יצירת לידים ולקוחות פוטנציאלים ולאבד אותם בתהליך המכירה זה בזבוז ופספוס ענקי שלא מעט חברות ועסקים חוטאים בו.

מכירה איכותית מורכבת מתהליך וכוח אדם מקצועי, שילוב של שני הפרמטרים בהתאמה מלאה מייצר תהליך שלם ואיכותי. יש צורך להקנות כלים למערך המכירות – לדבר בשפה מכירתית, הקניית מימוניות מכירה, טיפול בהתנגדויות, אימוץ טכניקות לסגירת עסקאות, שימוש בפסיכולוגיה  של המכירות.
יש צורך לטפל בנפרד במערך המכירות הטלפוני /תאום הטלפוני ובמערך המכירות הפרונטאלי, כל אחד מתנהל בצורה שונה וייחודית לו.

 

מכלול השירותים הללו הוא למעשה מודל שיפור ביצועים  - משיווק למכירות ממוקד תוצאות : ממוקד ומותאם לכל סוג עסק ולכל גודל.