שירות 

 

בעידן התחרותי והדינמי של היום, מחיר הוא לא הדבר המכריע, מרכיב חשוב ביותר בשביעות רצונות של לקוחות ושימורם הוא ללא ספק רמת השירות .

בארגונים שיודעים לנצל זאת השירות הוא קרש מקפצה ישיר לגידול במכירות ולשימור לקוחות לזמן רב. שירות מתחיל עוד לפני המכירה בתוך המכירה ולאחר המכירה.

במודל שלנו בתחום השירות אנו שמים דגש רב על מרכיבי שירות איכותי לאורך כל תהליך המכירה ובדגש לאחר המכירה. שירות אינו רק במצב בו הלקוח מתלונן, שירות זה way of life   ואנו מנסים להטמיע זאת בקרה קהל הלקוחות שלנו.

שירות מורכב מתהליכים, רמה מקצועית גבוהה מאוד וניהול מבוקר לאורך זמן.

אנו ממליצים לכל ארגון למקצע את מערך השרות בשוטף, לחזק אותו , לייצר שביעות רצון מתמשכת וחווית לקוח גבוהה. 

כתובתנו: זרחין 13,בניין A , א.ת. רעננה | טלפון: 09-8995650 | אימייל: info@marketings.co.il

 





מאשר קבלת הצעות באמצעות
מייל/מסרון Agree to receive News and SMS.

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן