מכירות ושימור לקוחות 

 

כחברה המתמחה בשיפור ביצועים אין ספק כי החלק החשוב ביותר מבחינתנו בכל ארגון הוא מערך המכירות. נוכחנו לדעת ולראות בקרב מאות לקוחות שלוונו בשנים האחרונות כי אין מערך מכירות (שטח או טלפוני) שלא ניתן לשדרג ולשפר  את ביצועיו ותוצאותיו וגם לו באחוזים בודדים.

אנו מעניקים שירותי ייעוץ וליווי למערכי מכירות, הדרכות שוטפות וחניכה אישית OJT.

ניהול המכירות הוא חלק בלתי נפרד ממערך המכירות וגם לו אנו נותנים התייחסות ראויה בעבודתנו עם קהל הלקוחות שלנו.

בתחום המכירות  אנו בודקים ומתייחסים לשלושה פרמטרים עיקריים:

  1. תהליך המכירה עצמו – בדיקת  כל תהליך המכירה, מקבלת הליד/הפגישה האינטראקציה הראשונית עם הלקוח הפוטנציאלי ועד הסגירה או לחלופין חוסר רלוונטיות. התייחסות מקיפה לתורת המכירות של הארגון ולתהליך מובנה של המכירה בתוך הארגון .
  2. מיומנויות המכירה של אנשי המכירות הכוללת בין השאר את היכולת לבצע הכנה איכותית מקדימה לשיחת/פגישת מכירה, שיחת מכירה איכותית, טיפל בהתנגדויות , סגירות עסקאות ופולו אפים.
  3. הגורם הניהולי, זה שמנהל את המכירה. הנעה, בקרה וניטור של צוות המכירות, עמידה ביעדים, תקציבים, הטמעת אסטרטגית המכירות של הארגון, טיפוח המשאב האנושי ועוד.

בנוסף, בתוך תהליך המכירה יש תהליך נלווה שברוב המקרים ארגונים וחברות לא מתייחסים אליו כלל  וזה תהליך שימור לקוחות הקיימים.

מחקרים מצביעים שעלות גיוס לקוח גבוהה פי 5 עד 7 משימור לקוח קיים ועדיין חברות וארגונים בוחרים להשקיע את רוב המשאבים (זמן, כסף) בגיוס לקוחות חדשים.

כתובתנו: התעשיה 7, א.ת. רעננה | טלפון: 09-8995650 | אימייל: info@marketings.co.il

 





מאשר קבלת הצעות באמצעות
מייל/מסרון Agree to receive News and SMS.

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן