תפריט

מחזירים לכם לידים לרלוונטיים

מקסום וחימום לידים

אחת הדרכים הבולטות למקסם תקציב שיווקי ולהוזיל עלויות הרכשה שיווקיות ומכירתיים היא למקסם את הלידים הקיימים.

כיום בכל חברה ישנן כמויות של לידים שנשכחו מאחור, לידים שנרכשו והפכו תוך פרק זמן של שבועות ללא רלוונטיים. אלו הם אותם לידים שנפסלו בעבר בגלל חוסר מענה, חוסר בשלות, הצעה לא רלוונטית, טיפול לא יעיל בליד ועוד לא מעט סיבות.

לא חבל להשאיר אותם מאחור? הניסיון וההצלחה שלנו עם מגוון חברות מצביע על נקודה אחת ברורה:

יש לא מעט כסף על הרצפה רק צריך לפעול ופה אנחנו יכולים לעזור לכם!

בין  15- 20% מהלידים הללו מהווים פוטנציאל אמיתי לרכישה.

כך אנחנו עוזרים לכם למקסם את התקציב השיווקי שלכם, להגדיל את ROI, ובכך למעשה להגדיל את מספר הלקוחות, וכל זה בעלויות זניחות.

אז מה אנחנו עושים בפועל?

מפעילים את מוקד חימום לידים שלנו,  אשר יוזם שיחות יוצאות ללידים קרים מטורגטים במטרה לייצר ולחזק עניין ולהעבירם לשמוע את ההצעה של נציגי החברה.

אז למה להשתמש דווקא בשירותי מיקור החוץ שלנו?

  • כי מרבית הנציגים אינם ששים (וזאת בלשון המעטה) לעבוד עם לידים ממוחזרים, ההתייחסות שלהם שונה, יש להם הטיה והם מוותרים מראש על הלידים הללו. ניתן להבחין זאת באנרגיה, מיקוד, במסרים ובאינטונציה בשיחה. הם אוהבם ומכוונים לידים חמים. נקודה
  • חוסכים לכם כלקוח עלויות בתוך הבית בעיקר עלויות של הרכשה שיווקית
  • חוסכים לכם את הכאב הראש הניהולי
  • מנקים ומטייבים לכם את הרשומות על הדרך
  • מתעדפים את סדר החזרה לרשומות פוטנציאליות על פי סקאלה רציונלית
  • מודל משולב תגמול שוטף פר רשומה + תוצאה (לא עובדים שעתית כך שניתן לבקר את התפוקות בצורה יסודית יותר)
  • הניסיון הרב שלנו בעולמות המוקדים והלידים מהווה עבורכם כלקוחות יתרון רב

מה עוד אתם צריכים לדעת?

  • שעות הפעילות בימים א- ה בין 08:00-20:00
  •  מקצים קווי טלפון ייעודים יוצאים לטובת הפעילות
  • מספר נציגים נדרש הנו פועל יוצא להיקף הפעילות
  • הדרכה ראשונית ומסירת תסריטי שיחות יבוצעו במשרדי החברה
  • כל השיחות היוצאות מוקלטות וישלחו ללקוח עפ"י דרישה.
  • דוחות נשלחים ללקוח ברמה יומית
  • הפעילות מתבצעת על בסיס רשומות/לידים המועברים ע"י הלקוח.
  • הפעילות מתבצעת בהתאם לתסריטי השיחה, ההנחיות ונהלי העבודה, כפי שמועברים  מראש ע"י הלקוח ומתוקפים בין הצדדים
  • נוהל "מיצוי רשומה" – לכל רשומה מבוצעים  עד 3 ניסיונות התקשרות במועדי זמן שונים
  • "רשומה מטופלת" מוגדרת לאחר 3 ניסיונות חיוג ללא מענה. שגוי. טיפול חלקי או טיפול מלא.
  • הפעילות מתבצעת על מערכת CRM והלידים יועברו מהמערכת שלנו למערכת הלקוח
  • הלקוח אחראי לספק API למערכת ה CRM .שלו על מנת שכלל הלידים יועברו למערכת הלקוח
  • אנו עובדים על פי מדדים : רשומה מטופלת ומיצוי רשומה ( עד 3 ניסיונות התקשרות ב 3 פרקי זמן ומועדים שונים), אומדן כמות רשומות מטופלות בשעת עבודה, תיקוף עבודת נציג טלפוני עד 5 שעות ביום בכדי ליצור אפקטיביות שוטפת מקסימלית

עלויות

  • ללא תעריף ניהול חודשי
  • ללא תעריף שעתי לנציג
  • העלות היא פר מיצוי רשומה + תוצאה ( תאום פגישה /מכירה בפועל –רק אם המכירה מתבצעת טלפונית)
  • המחירים מגלמים ניהול, תקורות תפעול, משאבי אנוש ומטה תומך.

כתובתנו: הנופר 1, קומה 1 רעננה | טלפון: 09-8995650 | אימייל: [email protected]

דילוג לתוכן