תפקיד עמוד הנחיתה

כשאתם נוחתים ביעד חדש, בדרך לחופשה שלכם, תוכלו בוודאי לדעת הרבה מאוד על מה שצפוי לכם רק מהסתכלות על המראֶה של שדה התעופה וההתנהלות בו. כך בדיוק עובד דף נחיתה: הגולש ש'נוחת' בו, צריך לקבל רושם ראשוני טוב על העסק כדי להשאיר פרטים דרכו. כך יוצרים לידים, כך לידים הופכים למנוע הצמיחה הראשי של העסק.

עמוד הנחיתה מוקם למטרה אחת, ועל כך אין כל עוררין: ליצור לידים עבור העסק. הוא כולל מידע שיווקי לקוני יחסית על העסק – כזה שיגרום לגולש להסתקרן ולרצות לדעת עוד. הגולש אכן רוצה לדעת עוד? חלק מרכזי מהעמוד מוקדש להשארת פרטיו, כדי שאנשי העסק יחזרו אליו ו'יגלגלו' מכאן את העסקה. כעת השאלה היא כיצד עושים זאת נכון. איך הופכים את עמוד הנחיתה לכזה שייצור עבורכם אינספור לידים? הנה כמה טיפים חשובים:

אל תעמיסו בפרטים

הכוונה כאן היא גם למלל וגם לעיצוב. השאירו את המסרים קצרים וחדים, המעיטו בפרטים וויזואליים כדי שהגולש לא 'ייאבד' בעמוד. מקדו אותו בדיוק למטרה שלשמה הקמתם את העמוד: ליצור אצלו סקרנות ורצון לדעת יותר. כך, הדרך ליצירת לידים תהיה קלה.

תנו לטופס השארת הפרטים מקום של כבוד

כלומר: הפכו אותו ל'פריט' החשוב ביותר בעמוד הנחיתה, או לפחות לשני בחשיבותו. מקמו אותו במקום בולט, תנו לו ביטוי מספיק ואל תחששו 'להגזים': דפי נחיתה בהם חצי מהעמוד מוקדש לטופס השארת הפרטים עובדים נפלא ביצירת לידים.

השאירו את הגולש אצלכם

קישורים חיצוניים, הפניות למקורות אחרים וכדומה פשוט לא יעבדו בדפי נחיתה וזהו לא מקומם. דף הנחיתה חייב להיות כזה שהגולש יתרכז רק בו ויעשה את מה שצריך ומה שמצופה ממנו: השארת פרטים. רק כך אוספים לידים חדשים.

האווירה של העסק חייבת להתבטא היטב

נכון, טופס השארת הפרטים ויצירת לידים הם המטרה הסופית, אך עד אליה ישנה דרך אותה הגולש צריך לעבור – דרך שתיצור אצלו הזדהות עם המותג. רק אם הגולש יאהב את המותג, יתחבר אל המסר ויקבל את מה שחיפש, הוא יבצע את הפעולה הדרושה. רק כאשר המותג יתבטא היטב ובצורה חיובית בדף הנחיתה, הפלטפורמה הזו תהפוך למושכת לידים.

דפי נחיתה הם לא מקום להבטחות

בלי מחירים, בלי פירוט נרחב על מבצעים, בלי נתונים מיותרים. מדוע? משום שבמקרה הטוב תקבלו לקוח עם ציפיות, עם תנאים ועם דרישות. במקרה הרע – הוא פשוט יקבל את מה שחיפש ולא ישאיר שום פרט דרך דף הנחיתה. כך לא יוצרים לידים.

לידים נוצרים כשהכל פשוט

ולכן, השתדלו להימנע מסרטי פלאש כבדים, צמצמו את מספר השדות שבטופס השארת הפרטים, הימנעו ממשחקי מילים לא מובנים ומהומור שרק חלק מהגולשים עשויים להבין. לידים הם עניין מדויק ומהיר, כאשר כל הסחת דעת תהיה בעייתית. דף הנחיתה שלכם חייב להיות ממוקד כדי ליצור עוד ועוד לידים עבורכם.

 

כותבת: מיטל הדר