Assembly Ass Assemblys Assess Ass Asses Assembly Assembly Assembly Assembly Assembly Assembly
משיווק למכירות
ממוקד תוצאות

השאירו פרטים
וניצור עמכם קשר בהקדם

מאמרים

נובמבר 24, 2014 - טיפול בלידים ישנים/רדומים >>

מקסום טיפול בלידים ישנים/רדומים – עוזרים לכם להרים את הכסף מהרצפה

בכל חברה המשווקת מוצר או שירות כלשהו ישנו מאגר של לידים פוטנציאלים שנאספו לאורך הדרך

ולא התקדמו לידי התעניינות אמיתית/ פגישה /סגירה , מאגר זה של לידים שווה לא מעט כסף.

הסטטיסטיקה מצביעה שבין 20%-30%  ולעיתים אף יותר ממתענייני העבר יתעניינו בעתיד

בשלב כלשהוא שוב באותו מוצר/שירות או בנלווה לו .

יש לכם במאגר מאות או אלפי רשומות של מתענייני עבר ואתם רוצים להעיר אותם ? רוצים למקסם פניות עבר של לקוחות פוטנציאלים לטובת לידים ומכירות בהווה? תנו לנו לעשות לכם את העבודה.

הניסיון הרב שלנו בשנים האחרונות בתחום הלידים והשילוב של מוקד טלפוני יוצא המתמחה בשיחות

יזומות ויצירת לידים מעניק עבורכם שירות ייחודי ובלעדי החוסך לכם משאבים של זמן, כ"א וכסף.

מה מייחד אותנו?
1. ללא עלויות הקמה
2. כל השיחות מוקלטות
3. לא מתומחר עפ"י שעות, אלא עפ"י רשומה
4. טיוב ושיחות יוצאות אנושיים, עם תסריט מובנה ומקצועי
5. ניסיונות התקשרות לכל רשומה- 4 ניסיונות ב-4 מועדים שונים
6.שקיפות מלאה וגמישות מלאה בשיחות יוצאות
7.מובילים ובעלי ניסיון בתחום שיחות , מוקדים ויצירת לידים , כ-6 שנים

מה ואיך אנו עושים?
מקבלים את מאגר המתעניינים ומסדרים אותו על פי פילוח.
בניית תסריטי שיחות (A/B TESTING) יחד עמכם לצורך פניה והנעת מתעניין העבר לעניין עכשווי והתנעתו לפעולה.
יוזמים ומבצעים בפועל פניה טלפונית לרשומות במהלך פרק זמן מוגדר מראש ועד 3 ניסיונות  )
לפי מקטעים שונים ביממה.
טיוב הדאטה במקביל – מספר לא מחובר/מנותק/מספר הוחלף/למחוק מרשימות/ מתעניין ועוד.
שימוש ושליחה של חומר פרסומי באמצעות SMS לינק לעמוד נחיתה מותאם למובייל.
דיווח שוטף יומי ,שבועי ובסיום הפרויקט על גבי קבצי אקסל.

דיווח אקסלי לדוגמא:

עלות– תמחור עפי כמות רשומות

כותב: אסף הדר

קרא עוד >>

ספטמבר 29, 2014 - איך הופכים לידים ללקוחות >>

כל עסק מחפש לידים. זה ידוע, ברור ומובן לחלוטין. הליד יכול להוביל למכירה והמכירה – להתפתחות העסק וכן, גם להגדלת הרווחים. כיום, ישנן דרכים רבות להשגת לידים איכותיים, אך מרוב החיפוש אחריהם נשכח דבר אחד חשוב, אולי החשוב ביותר: מה עושים עם הליד? איך מבטיחים שהליד שנמצא כעת אצלכם ביד, יהפוך בוודאות למכירה מוצלחת? כמה טיפים יעזרו לכם לעשות זאת נכון.

לידים הם אנשים ולא נתונים יבש

הרי כך זה באמת: מאחורי המספרים, מאחורי כתובת המייל, מאחורי האותיות שמרכיבות את השם – נמצא אדם שמחפש את עזרתכם או מבקש לרכוש מוצר שאתם מציעים. כאנשי מכירות טובים, עליכם להתייחס אל אותם לידים כאנשים ולא כעוד שורה ברשימת לידים בלתי נגמרת. רק כך תוכלו למכור לו את המוצר שלכם.

אל תבזבזו זמן יקר

אדם שמשאיר את פרטיו, מצפה שיחזרו אליו בהקדם. לעיתים, גם המתנה של כמה שעות (לדוגמא, כאשר מדובר בשירותים מיידיים כמו אספקת גז ביתי, תיקון בעיות חשמל, הדברה וכדומה) יכולה להיחשב בעיני הלקוח הפוטנציאלי כזמן בלתי מתקבל על הדעת. אותם לידים שאספתם מחכים שתחזרו אליהם בהקדם. כך לא תפספסו הזדמנות מצוינת למכירה.

שיחה אחת אינה מספיקה, פגישה אחת היא לא הכל

חושבים שבעצם יצירת הקשר עם האדם שהשאיר את פרטיו, סיימתם את תפקידכם? ממש לא. לידים איכותיים הם כאלו שהופכים ללקוחות אמיתיים – לקוחות שאיתם אתם נשארים בקשר רצוף ומתמשך. אינכם חייבים להתקשר אל הלקוח פעם בשבוע: מספיק שאתם מעדכנים אותו במבצעים והטבות באמצעות SMS או דרך המייל כדי לשמור על קשר טוב.

הקשיבו

קיבלתם רשימת לידים והתחלתם להשיב ולפנות לכל אחד מהם? העצה הטובה ביותר היא לעצור ולהקשיב. תנו לאותו אדם להתבטא, לספר לכם מדוע פנה אליכם ולשאול את כל השאלות שירצה. היו סבלניים, תנו לו את כל הזמן שהוא צריך – וכך תהפכו אותו ללקוח.

היו מאורגנים

הזמנת לידים ויצירתם היא דבר יפה וטוב, אבל אם אינכם ערוכים 'ליום שאחרי', לא עשיתם דבר. זכרו: איסוף לידים יכול להביא אל סף דלתכם עשרות ואולי אף מאות פניות, איתן עליכם להתמודד בצורה המקצועית ביותר, בין אם זה אומר לשכור את שירותיהם של טלפנים, ובין אם לוודא שכל אגף וכל אדם בעסק מודע לתפקידו ופועל בתיאום מושלם – מה שיספק ללקוח את השירות הטוב ביותר. יצירת לידים דורשת שינוי בחשיבה.

יוצרים קשר עם לידים שאספתם? עדיף לא למכור באגרסיביות

אם בכוונתכם להתקשר אל הליד שלכם ו'להתנפל' עליו בשלל הצעות והטבות – דעו שברוב המקרים אתם טועים. לידים מובילים אל אנשים שמתעניינים, מבררים ורוצים לדעת יותר. הם לא נמצאים כאן כדי לשמוע אינספור פרטים על מבצעים והטבות. הם רוצים תשובות, מידע אמיתי ונתונים שיסייעו להם.

כותב: אסף הדר

קרא עוד >>

ספטמבר 29, 2014 - כיצד נקבע מחיר הליד >>

עסקים רבים – קטנים כגדולים – מחפשים כל העת לידים חדשים. אותם לידים יבטיחו להם מאגר חדש, לעיתים גם צומח ללא הפסקה, של לקוחות חדשים, מה שיגדיל וישפר את העסק באופן כמעט וודאי (הכל תלוי כמובן בכישורי המכירה של אנשי העסק). כיום, ישנן כידוע חברות אשר מציעות איסוף לידים עבור העסק, אך השאלה היא: האם זה משתלם? כדי להבין זאת, צריך לדעת כיצד נקבע היום מחירו של כל ליד.

ראשית כדאי להבין: לידים שווים לא מעט כסף. ברור מדוע – הרי כל ליד כזה יכול להוביל למכירה שתהיה שווה עבור העסק אלפי שקלים ואף יותר מזה. לכן, לא מפתיע לראות מחירי לידים גבוהים מ-150 ש"ח לכל יחידה, אם כי ברוב המקרים המחירים ינועו בין 50 ל-100 שקלים בממוצע. אבל, אלו נתונים כלליים מאוד. לפניכם הפרטים שמשפיעים על מחיר הליד ויאפשרו לכם להבין כמה יעלה לכם כל הסיפור.

התחום בו אתם עוסקים

אכן, יש הבדל בין יצירת ליד עבור מעצב שיער לבין יצירת לידים עבור יועצים פיננסיים. הכל קשור באופי התחום: נאמנות הלקוחות, רמת ההתעניינות, רמת התחרות, הביקוש, התקופות החזקות והחלשות ועוד.

מחיר כל עסקה

או במילים אחרות: כמה כסף יכול ליצור כל ליד. אם מדובר במעצב שיער, הרי שאותם לידים יהיו שווים עבורו לכל היותר 1,000 ש"ח (אם מדובר בהחלקת שיער, למשל). אבל, עבור יועץ פיננסי או מנהל תיק השקעות, ליד אחד יכול להיות שווה אלפי שקלים. נתון זה משפיע מאוד גם על מחיר הליד.

מהיכן מגיעים לידים לעולם?

כלומר – מה המקור שלהם ומה איכותם. כמובן שליד אשר מגיע בעקבות שליחת ניוזלטר, יהיה איכותי יותר מאשר ליד שמגיע מקמפיין PPC שגרתי. המסקנה ברורה: אם החלטתם לשכור את שירותיה של חברה ליצירת לידים, עליכם להבין באילו אפיקים היא משתמשת.

לידים מחולקים או ייחודיים?

ישנה נטייה בתחום 'לחלק' לידים, כלומר: לספק את אותו ליד לכמה בתי עסק במקביל. זהו עניין מקובל ואף הגיוני (כשמדובר בתחומים בהם התחרות גבוהה), אך חשוב שתדעו האם כך קורה גם אצלכם. אם זה אכן כך, מחיר הליד חייב להיות נמוך יותר, כמובן.

שם המותג והחוזק שלו

מותג חזק יצליח למשוך יותר לידים מאשר בית עסק קטן, אך ישנו גם הצד השני של המטבע: מותג עם תדמית שלילית עלול להביא לרתיעה מסוימת ולמספר נרשמים נמוך. לכן, לדימוי של המותג ול'תחושה' שלו בעיני הציבור יש גם כן השפעה על המחיר – משום שהוא יקבע עד כמה קל יהיה להשיג לידים.

** פרטים נוספים שיכולים להשפיע על מחירו של ליד:

  • תקופות קבועות של שפל ו'גאות' בעסק
  • איכות השיווק בחברה
  • מתנות לגולשים בעת הרישום
  • מספר הפרטים הדרושים לאיסוף לידים

כותבת: מיטל הדר

קרא עוד >>

ספטמבר 29, 2014 - יצירת לידים בפייסבוק >>

כל מי שמחשיב עצמו כגולש מן המניין יודע שלפייסבוק יש כוח גדול – כוח שמתבטא גם מבחינה שיווקית. המאפיינים הייחודיים של הרשת החברתית הזו הופכים אותה להזדמנות מצוינת עבור המשווקים, ולמקור נפלא ליצירת לידים עבור העסק. אך כיצד זה עובד? זה המקום להבין איך משיגים לידים דרך הפייסבוק.

הערוץ הישיר מול הערוץ הממומן

את הכלים ליצירת לידים בפייסבוק אפשר לחלק לשניים:

פעילות 'פייסבוקית' רגילה: כל לייק לעמוד שלכם, כל שאלה על הקיר, כל הודעה שנשלחת אליכם מגולש מסוים, כל תגובה לפוסט שפרסמתם – כל אלו נחשבים כלידים בעיניו של המשווק. יותר מזה: אלו לידים איכותיים, משום שהם נוצרו בעקבות פעולה יזומה של הגולש.

פרסום ממומן: ממש כמו בגוגל, גם פייסבוק מציעה קמפיינים פרסומיים בשיטת ה-PPC, תשלום לכל לחיצה. ולחיצה כזו, מצד הגולש, היא ליד לכל דבר.

כאמור, לידים שנוצרים בשל פעילות פייסבוק שגרתית, נחשבים איכותיים למדי, אך עליהם העסק יכול לשלוט במידה מזערית. הפרסום הממומן הוא המקום בו העסק יכול להשפיע יותר ולהביא במו ידיו ליצירת ועד ועוד לידים.

מדוע הפרסום בפייסבוק מומלץ למחפשי לידים?

הסיבה הפשוטה והמשנית יותר היא שעד היום, עלות הקמפיינים בפייסבוק נמוכה לעומת קמפיינים דומים בגוגל. הסיבה העיקרית היא יכולת המיקוד של הקמפיין: מאחר שהמשתמשים בפייסבוק משתפים פרטים רבים על חייהם הפרטיים, תחומי ההתעניינות שלהם והעדפותיהם האישיות, קל יותר לכוון את הקמפיין לקהל יעד מוגדר. כך, הסיכוי לאיסוף לידים איכותיים גדול יותר.

כך לדוגמא, יכול בעל עסק ליצור קמפיין פרסומי בפייסבוק שמיועד לנשים מאורסות בלבד; הוא יכול לכוון את הקמפיין לתושבי תל אביב, בגילאים 20-25; הוא יכול לקבוע כי את המודעות שלו ייראו רק מעריצי מיילי סיירוס. הפייסבוק מעניק לבעל העסק כלים שיווקיים שלא היה יכול ליהנות מהם בעבר – מה שמעלה את סיכוייו להשיג לידים רבים.

יצירת לידים, מבחינת קמפיין פרסומי בפייסבוק, מתייחסת לרגע בו הגולש לחץ על הפרסומת וביקש לדעת עוד. כאשר הפרסום ממוקד יותר, הסיכוי שפעולה כזו אכן תתבצע עולה פלאים. הרי אדם מאורס שמחפש אולם לאירוע או די ג'יי מקצועי, ירצה בוודאי לבדוק פרסומת שמתייחסת בדיוק למוצר זה. כך, לפייסבוק פוטנציאל להפוך ל'מכונת לידים' משומנת.

כדי ליצור לידים, עליך לעשות שיעורי בית

ההכרה בדבר עוצמתה של פייסבוק היא השלב הראשון אך הוא בהחלט לא מספיק כדי למצות את המקסימום ממה שהרשת החברתית הזו מציעה. כדי שזה יקרה, עליך לעשות 'שיעורי בית' ולהכיר את הסביבה בה אתה נמצא.

כך, חשוב שתאתר קבוצות, קהילות ודיונים אשר נוגעים לתחום הפעילות שלך; כדאי שתוודא כי מדובר בזירות פעילות, בהן כמות הלייקים, השיתופים והתגובות גדולה; ברר לגבי אופי הפעילות (האם התכנים המשותפים הם בעיקר קבצי וידאו, תמונות או טקסטים ארוכים?); ובדוק שהאווירה והלך הרוח באותן זירות מתאימים למסר שאתה מעביר. כך, תוכל לדעת שאתה נמצא בסביבה שתיצור עבורך, קרוב לוודאי, לידים רבים ואיכותיים.

 

כותבת: מיטל הדר

קרא עוד >>

ספטמבר 29, 2014 - מקורות תנועה ליצירת לידים >>

'המרדף אחר לִידִים' מוּכָּר לכל בעל עסק שמעוניין להרחיב ולהגדיל את רשימת לקוחותיו. אותו ליד, פרטי ההתקשרות עם הלקוח, מוביל בהמשך (ומכאן שמו) ליצירת קשר עם הלקוח וברוב המקרים גם לרכישה – שהיא כמובן המטרה הסופית. אך כיצד משיגים לידים? מאיפה הם מגיעים אל אותו בעל עסק?

זה נשמע כמו עניין פשוט, אך איסוף לידים דורש מאמצים ומחשבה עמוקה. היום, בעולם מסחרי ושיווקי כל כך, אדם יחשוב פעמיים לפני שימסור את פרטיו לגוף כלשהו. מי שמחפש לידים צריך לחשוב היטב מה ישכנע את אותו אדם לעשות זאת. הנה כמה ערוצים דרכם מושגים לידים בדרך כלל:

המלצות 'מפה לאוזן'

זהו כנראה המהלך המשכנע ביותר בעולם השיווק. אם אדם מסוים ימליץ לחבר על מוצר, עסק או חברה מסוימת – אותו חבר קרוב לוודאי יסמוך על ההמלצה, ולא יחשוש להשאיר את פרטיו. כי אין כמו ויראליות כדי להדביק אנשים בחיידק שלך ולהשיג עוד ועוד לידים.

כנסים, ימי עיון ומפגשים עסקיים

מכיר את אותם מפגשים עסקיים שמיועדים כל כולם למטרות 'מינגלינג'? כבר נכחת בכנסים שהדבר החשוב ביותר בהם כלל לא היה תוכן ההרצאות, אלא אותם דוכנים מעוצבים של חברות שונות? כאן או כאן, המטרה היא אחת: איסוף לידים. כי כשמדובר במפגש פנים אל פנים, קל יותר לשכנע את הלקוח להשאיר את פרטיו.

יצירת קשר ורכישה פרונטלית

אם יש לך חנות (לא מקוונת), כל לקוח שחוצה את מפתן הדלת ומבצע רכישה 'קלאסית', כלומר – פרונטלית, הוא ליד פוטנציאלי. אבל, גם שיחת טלפון, שליחת מייל או השארת פרטים באתר הם כמובן ליד לכל דבר.

לידים דרך מנועי החיפוש

בישראל גוגל שולט. בשאר העולם – גם מנועי חיפוש אחרים. כך או כך, זהו כלי איסוף לידים מהחשובים ביותר ברשת: אדם מחפש חברה או מוצר מסוים דרך אותו מנוע חיפוש, מגיע אל האתר שלך, ומשאיר את פרטיו. כך נוצרים לידים, וזה כל כך פשוט ואפקטיבי. אגב, לידים מסוג זה נחשבים איכותיים למדי, משום שמדובר בחיפוש ממוקד ומכוון מטרה מצד הלקוח.

קמפיינים מסוג PPC

בעבר היה זה גוגל שחלש כמעט לבדו על התחום, אך כיום גם מנועי חיפוש אחרים, לצד פייסבוק כמובן, מציעים קמפיינים לפרסום ברשת – מה שמוכר גם כ-PPC. הקמפיינים הללו מביאים לבעלי עסקים לידים רבים, אך מאחר שמדובר בסופו של עניין בהקלקות ותו לא מצד הגולש, לא פעם יהיו אלו לידים שאינם איכותיים מספיק.

ניוזלטרים

הניוזלטר הוא אמצעי נפלא להעברת תוכן ומידע, והוא גם מעיד על רצינות העסק (בייחוד אם הוא נשלח בקביעות, אחת לתקופה). לכן, רבים ממקבלי הדיוור יראו בכך משהו חיובי ולא יתנגדו להשאיר את פרטיהם וליצור לידים עבור העסק. עם זאת, חשוב לזכור שניוזלטרים דורשים הקמת מאגר מיילים גדול – ולעיתים הם עשויים להתנגש עם תקנות חוק הספאם.

 

כותב: אסף הדר

קרא עוד >>

ספטמבר 29, 2014 - תפקיד עמוד הנחיתה >>

כשאתם נוחתים ביעד חדש, בדרך לחופשה שלכם, תוכלו בוודאי לדעת הרבה מאוד על מה שצפוי לכם רק מהסתכלות על המראֶה של שדה התעופה וההתנהלות בו. כך בדיוק עובד דף נחיתה: הגולש ש'נוחת' בו, צריך לקבל רושם ראשוני טוב על העסק כדי להשאיר פרטים דרכו. כך יוצרים לידים, כך לידים הופכים למנוע הצמיחה הראשי של העסק.

עמוד הנחיתה מוקם למטרה אחת, ועל כך אין כל עוררין: ליצור לידים עבור העסק. הוא כולל מידע שיווקי לקוני יחסית על העסק – כזה שיגרום לגולש להסתקרן ולרצות לדעת עוד. הגולש אכן רוצה לדעת עוד? חלק מרכזי מהעמוד מוקדש להשארת פרטיו, כדי שאנשי העסק יחזרו אליו ו'יגלגלו' מכאן את העסקה. כעת השאלה היא כיצד עושים זאת נכון. איך הופכים את עמוד הנחיתה לכזה שייצור עבורכם אינספור לידים? הנה כמה טיפים חשובים:

אל תעמיסו בפרטים

הכוונה כאן היא גם למלל וגם לעיצוב. השאירו את המסרים קצרים וחדים, המעיטו בפרטים וויזואליים כדי שהגולש לא 'ייאבד' בעמוד. מקדו אותו בדיוק למטרה שלשמה הקמתם את העמוד: ליצור אצלו סקרנות ורצון לדעת יותר. כך, הדרך ליצירת לידים תהיה קלה.

תנו לטופס השארת הפרטים מקום של כבוד

כלומר: הפכו אותו ל'פריט' החשוב ביותר בעמוד הנחיתה, או לפחות לשני בחשיבותו. מקמו אותו במקום בולט, תנו לו ביטוי מספיק ואל תחששו 'להגזים': דפי נחיתה בהם חצי מהעמוד מוקדש לטופס השארת הפרטים עובדים נפלא ביצירת לידים.

השאירו את הגולש אצלכם

קישורים חיצוניים, הפניות למקורות אחרים וכדומה פשוט לא יעבדו בדפי נחיתה וזהו לא מקומם. דף הנחיתה חייב להיות כזה שהגולש יתרכז רק בו ויעשה את מה שצריך ומה שמצופה ממנו: השארת פרטים. רק כך אוספים לידים חדשים.

האווירה של העסק חייבת להתבטא היטב

נכון, טופס השארת הפרטים ויצירת לידים הם המטרה הסופית, אך עד אליה ישנה דרך אותה הגולש צריך לעבור – דרך שתיצור אצלו הזדהות עם המותג. רק אם הגולש יאהב את המותג, יתחבר אל המסר ויקבל את מה שחיפש, הוא יבצע את הפעולה הדרושה. רק כאשר המותג יתבטא היטב ובצורה חיובית בדף הנחיתה, הפלטפורמה הזו תהפוך למושכת לידים.

דפי נחיתה הם לא מקום להבטחות

בלי מחירים, בלי פירוט נרחב על מבצעים, בלי נתונים מיותרים. מדוע? משום שבמקרה הטוב תקבלו לקוח עם ציפיות, עם תנאים ועם דרישות. במקרה הרע – הוא פשוט יקבל את מה שחיפש ולא ישאיר שום פרט דרך דף הנחיתה. כך לא יוצרים לידים.

לידים נוצרים כשהכל פשוט

ולכן, השתדלו להימנע מסרטי פלאש כבדים, צמצמו את מספר השדות שבטופס השארת הפרטים, הימנעו ממשחקי מילים לא מובנים ומהומור שרק חלק מהגולשים עשויים להבין. לידים הם עניין מדויק ומהיר, כאשר כל הסחת דעת תהיה בעייתית. דף הנחיתה שלכם חייב להיות ממוקד כדי ליצור עוד ועוד לידים עבורכם.

 

כותבת: מיטל הדר

קרא עוד >>
Page 1 of 212